Empties

I en drömvärld skulle livet vara så enkelt att man kunde göra ett inlägg t ex den 20e varje månad men så ser inte mitt liv ut just nu och jag vet inte ens om jag skulle vilja ha det så förutsägbart även om det varit lite extremt ett tag nu.

Återigen blir jag glad att se många produkter som jag gillar. Det lönar sig att vara selektiv med vad man köper hem och ju mindre vi handlar som hamnar i soporna desto mer spar vi på naturen.

Klicka på produkternas namn om du vill läsa recensionerna och vill du göra mig extra glad använder du köplänkarna i inlägget så jag kan köpa ännu mer produkter och testa.


Publicerat

i

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *