Inlägget innehåller reklamlänkar till Lyko
Om jag vore ung eller cool hade jag varit på invigningen men jag är i alla fall otroligt nyfiken så i helgen spanade jag in Lyko Flagship Store. Tälta på plattan skulle jag definitivt inte under någon omständighet göra men om man läser alla artiklar så undrar jag hur många som gjorde det. Inte heller skulle jag låta mina barn göra det oavsett hur värdefull goodiebag de lockar med. Nu fick Lyko mycket PR av det så en eloge till deras reklambyrå. Hur kösituationen var vet jag inte mer än vad som skrivits i tidningarna eftersom jag var på Allt för Hälsan mässan men en sväng förbi butiken hann jag med under helgen ändå. Vid 17 på söndag slapp man köa i timmar för att komma in. Jag fick vänta någon minut bara men inne i butiken var det fortfarande mycket folk och låååånga köer till kassorna.
AnnonsButiken är fylld med beauty i två våningar. Det känns som en riktigt intressant mix av budget och lite lyxigare och jag ser verkligen fram emot att ta en ordentlig titt på butiken när nyheten lagt sig lite. Vissa hyllor var svåra att ta sig fram till men det jag kunde se var verkligen bra. Lyko har ju ett stort utbud i sin webbshop men många produkter vill man klämma och känna på så det här känns som ett bra komplement.
Vad var det då som man fick i Goodiebagen? Vad jag hittade på Nyheter 24 så innehöll påsen detta. Listan är kopierad från deras lista.
- Kevin Murphy ”Young. Again Dry Conditioner” 100 ml
- Kevin Murphy ”Fresh Hair Dry Cleaning Spray” 100 ml
- Schwarzkopf Professional ”Osis+Hold” 500 ml
- Bulldog ”Original Shampoo” 300 ml
- R+Co ”Creams High Dive Moisture+Shine Créme” 147 ml
- Maria Nila ”Head & Hair Heal Shampoo” 350 ml
- Maria Nila ”Head & Hair Heal Conditioner” 300 ml
- Estrid ”Starter Kit Aurora Limited Edition”
- Ida Warg ”One time hair mask”
- Björn Axén ”MoistureHair Mask” 200 ml
- R+Co ”Balloon Dry Volume Spray” 30 ml
- Weleda ”Skin Food” 30 ml
- Babor ”Doctor Babor Refine Cellular Peeling Pads”
- Lumene ”Nordic-CGlow Boost Essence” 30 ml
- Acasia Skincare ”Hyaluronic Super Serum” 30 ml
- Murad ”Vita-C Glycolic Brightening Serum” 5 ml
- Emma S ”Soothing Facial Mist” 150 ml
- Banila Co ”Clean It ZeroCleansing Balm Original” 100 ml
- Bioderma ”Sensibio Gel Moussant” 200 ml
- Anastasia Beverly Hills ”Brow Care Kit”
- IsaDora ”Lash Styler Curl Mascara”
- Essence ”Hydra Kiss Lip Oil”
- Rituals ”Shave cream” 70 ml
- Rituals ”The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel” 200 ml
- Bondi Sands ”Self tanning mousse” 40 ml
- Living Proof ”Triple Bond Complex” 15 ml
- Billie Eilish ”Eilish Eau de Parfum” 30 ml
- Björk ”TÄMJAMulti Use Leave In Tamer” 150 ml
- Amika ”Perk Up Dry Shampoo” 232 ml
- Estelle&Thild Organic Beauty ”Self Tan Drops” 30 ml
- By Lyko ”Make me Stay Setting Spray” 100 ml
- Woods_Copenhagen ”Skin Perfector 2% Bha” 100 ml
- OPI ”Infinite Shine”
- Jorgobé ”NiacinamideSerum” 50 ml
- Juliette Has A Gun ”Ode To Dullness Eau de Parfum” 7 ml
- ghd ”WetlinePerfect Ending – Final Fix Hair Spray” 400 ml
- Nivea ”Micellar water Aminoacid complex”
- The Body Shop ”SheaHand Balm” 30 ml
- Make Up Store ”Lipstick”
- Ardell ”Fashion Lashes Wispies”
- Parfymprover
Jag kan förstå att många produkter lockar i påsen och några är jag sugen att testa. Värdet verkar stämma och jag gratulerar de 500 som fick en. Nu tänker jag inte raljera över hur man väljer att värdera sin tid för jag hade säkert också stått i kön om jag vore yngre och inte lika bekväm av mig som man blir med åren. Det är lite beundransvärt att lägga 13 timmar i kö i kyla för att få en påse bra produkter och det drivet kan ta en människa långt. Därför tänker jag snarare hylla de 500 som stod i kö och visade hur en sann skönhetsnörd offrar bekvämligheten för sin passion! De är engagerade hjältar
Lämna ett svar